Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
Aplikacja SUZUKI CONNECT pozwoli m.in. na zdalne blokowanie i odblokowywania pojazdu, przegląd informacji dotyczących historii jazdy oraz lokalizację zaparkowanego pojazdu. Użytkownik samochodu otrzyma też informacje związane z przeglądami, a w wypadku wykrycia problemu, informacje diagnostyczne będą udostępnione autoryzowanemu dealerowi Suzuki, co pozwoli na szybką i kompleksową analizę. Usługa SUZUKI CONNECT będzie początkowo dostępna dla gamy modelowej Suzuki S-CROSS. W przyszłości usługa będzie dostępna dla innych modeli.
Od wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzy się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii.
Dowiedz się więcejNowy Swift korzysta z dziedzictwa poprzednich generacji auta o takiej nazwie, oferując jednak większą przyjemność z jazdy, komfort, oszczędność oraz wyższy poziom bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej