Suzuki Motor Poland w 2016 roku osiągnęło wzrost sprzedaży o blisko 15%, czego wynikiem była rejestracja 7695 nowych samochodów tej marki.
Rok 2016 przyniósł znakomite wyniki sprzedaży Suzuki Motor Poland. Został osiągnięty wzrost sprzedaży samochodów sięgający 15%, czyli w 2016 sprzedano o 984 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Suzuki stale poszerza i modernizuje swoją ofertę. W 2016 roku do gamy tej japońskiej marki dołączyły aż trzy nowe modele: miejskie Baleno, nowy crossover SX4 S-CROSS, a w grudniu kompaktowy SUV - Ignis. W ubiegłym roku najpopularniejszym modelem okazała się Vitara, której sprzedaż stanowi aż 38% całkowitej sprzedaży Suzuki w 2016 roku. Bardzo zbliżone wyniki sprzedaży modeli SX4 S-CROSS i Baleno (odpowiednio 20,6% i 20,9%) plasują je na drugim miejscu ex aequo.
W 2015 roku Suzuki Motor Corporation ustanowiło plan "Suzuki Next 100", który określa działania, jakie mają zostać podjęte w okresie dzielącym firmę od setnego jubileuszu w 2020 roku. W tych pięciu latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat Suzuki zamierza wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów. Celem jest zwiększenie sprzedaży do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.
Niemiecki automobilklub ADAC opublikował raport usterkowości za 2023 rok, który objął 156 modeli samochodów wyprodukowanych w latach 2014 – 2021.
Dowiedz się więcejW Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcejOd wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej