Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
Aplikacja SUZUKI CONNECT pozwoli m.in. na zdalne blokowanie i odblokowywania pojazdu, przegląd informacji dotyczących historii jazdy oraz lokalizację zaparkowanego pojazdu. Użytkownik samochodu otrzyma też informacje związane z przeglądami, a w wypadku wykrycia problemu, informacje diagnostyczne będą udostępnione autoryzowanemu dealerowi Suzuki, co pozwoli na szybką i kompleksową analizę. Usługa SUZUKI CONNECT będzie początkowo dostępna dla gamy modelowej Suzuki S-CROSS. W przyszłości usługa będzie dostępna dla innych modeli.
Co roku przychodzi ten wyjątkowy czas, gdy na kilka świątecznych dni zwalnia dosłownie cała Polska.
Dowiedz się więcejKompaktowy Swift do połowy 2025 roku sprzedał się łącznie w 10 milionach sztuk (*). Historyczny wynik liczony jest od momentu wprowadzenia w Japonii tzw. globalnego Suzuki, co nastąpiło przed ponad 20 laty, dokładnie w listopadzie 2004 roku.
Dowiedz się więcejSzukasz wygodnego, dobrze wyposażonego i solidnego SUV-a? Suzuki S-Cross od lat uchodzi za model trwały, ekonomiczny i oferujący bogate wyposażenie już w standardzie. Teraz jego zakup stał się jeszcze bardziej korzystny — ceny na ten model są wyjątkowo atrakcyjne.
Dowiedz się więcejElektryczny samochód Suzuki e VITARA został nagrodzony tytułem RJC Car of the Year 2026, który przyznała organizacja non-profit Automotive Researchers' and Journalists’ Conference of Japan (w skrócie RJC).
Dowiedz się więcej