01.03.2016

Suzuki na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie

  • nowy plan i struktura zarządzania - "SUZUKI NEXT 100",
  • Baleno gotowe na europejski rynek,
  • nowe technologie podnoszące wydajność paliwową: nowa płyta podłogowa, silnik BOOSTERJET oraz napęd hybrydowy SHVS typu mild hybrid.

Doświadczenie Suzuki w tworzeniu samochodów sięga 1955 roku, gdy na rynek trafił pierwszy model Suzulight. Od 60 lat Suzuki stale tworzy samochody, których walory znacznie przewyższają oczekiwania względem kompaktowych aut.

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. "SUZUKI NEXT 100" to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

Analiza tendencji panujących na rynku pokazuje, że w najbliższych latach najszybciej będzie rosło zainteresowanie małymi i średnimi SUV-ami, a także autami z segmentu B i A. Bazując na tych danych, Suzuki skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty takich modeli. Począwszy od segmentu mini po modele typu SUV, w ciągu 5 lat Suzuki wprowadzi aż 20 nowych modeli samochodów.

Jednym z nowych modeli będzie Baleno, które dołączy do oferty europejskich salonów sprzedaży Suzuki w kwietniu 2016 roku.

Nowe Baleno

Podczas prac nad nowym modelem - Baleno - Suzuki korzystało ze swojego bogatego doświadczenia w tworzeniu samochodów kompaktowych, w tym modelu Swift, który zyskał ogromną popularność nie tylko w Europie, ale na całym świecie.

Nowe Baleno

Baleno to idealny hatchback. Łączy elegancki, wyorafinowany i dojrzały wygląd z przestronnością wnętrza i przyjemnością z jazdy. Motywem przewodnim jego projektu jest "Liquid Flow", co można dostrzec, przyglądając się eleganckim i płynnym liniom nadwozia. Dzięki zbudowanej na nowej płycie podłogowej kompaktowej bryle nadwozia, przestronnemu wnętrzu oraz wydajnym paliwowo napędom, Baleno jest stylowe, funkcjonalne i daje dużą przyjemność z jazdy, zachowując niskie zużycie paliwa. Baleno to hatchback, który nie uznaje kompromisów.

Debiut sprzedażowy Baleno miał miejsce w październiku 2015 roku w Indiach, gdzie Suzuki jest liderem rynku. Model ten został dobrze przyjęty przez klientów, którzy szukają stylowego samochodu typu hatchback wyposażonego w szereg nowoczesnych technologii. Do końca stycznia sprzedano już 31000 egzemplarzy modelu.

Najnowszy hatchback produkowany jest w Indiach przez Maruti Suzuki, jedną z najnowocześniejszych fabryk Suzuki na świecie. Baleno będzie sprzedawane w ponad 100 krajach i regionach, w tym w Japonii i Europie.

Motocykl GSX-RR

Podczas genewskiego salonu Suzuki zaprezentuje także najnowszą sportową maszynę - motocykl GSX-RR.

Motocykl GSX-RR

Prace nad nowym motocyklem rozpoczęto w 2012 roku. Opracowane technologie będą wykorzystywane przy tworzeniu m.in. nowej serii motocykli GSX-R. Już 20 marca 2016 roku najnowsza maszyna wystartuje w wyścigach na Losail International Circuit w Katarze.

05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej
24.02.2021

Suzuki Boxing Night V w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.

Dowiedz się więcej
18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Dowiedz się więcej