14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej
24.02.2021

Suzuki Boxing Night V w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.

Dowiedz się więcej
18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Dowiedz się więcej