24.10.2019

Koncepty Suzuki na 46. Tokyo Motor Show

W tym roku stoisko Suzuki na salonie motoryzacyjnym Tokyo Motor Show obfituje w wiele zaskakujących nowości. Prezentowane produkty i technologie zapowiadają nową epokę dla marki.

Tegoroczna edycja Tokyo Motor Show startuje 24 października i potrwa do 4 listopada. Przez ten czas na stoisku Suzuki będzie można podziwiać nowości związane z tematyką mobilności, zapowiadające wejście w nową epokę „wielkiej przyszłości”, która rozpocznie się w przyszłym roku z okazji setnej rocznicy istnienia marki.

• WAKU SPO – kompaktowy model z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV). Zainstalowano w nim przełącznik „WAKU WAKU”, pozwalający zmieniać kształt nadwozia, wygląd osłony chłodnicy oraz grafiki wyświetlane na desce rozdzielczej. Koncepcyjny samochód przyszłości powstał z myślą o idei car-sharingu.

• HANARE – niewielki bus wyposażony w technologię autonomicznej jazdy. Dostęp do kabiny jest możliwy po uniesieniu bocznej części samochodu, a w środku zamiast kierownicy zamontowano wygodne kanapy i wielki, multimedialny ekran. Podczas podróży pasażerowie mogą się skupić na wypoczynku lub pracy w przytulnym otoczeniu. Za bezpieczeństwo i dotarcie do celu odpowiada system zaawansowanej robotyki i sztucznej inteligencji.

• Hustler Concept – reprezentuje segment kei carów. Wysokie nadwozie, niska podłoga i przestronne wnętrze sprawiają, że jest praktyczny i komfortowy. Jego charakter sprawdza się w codziennym, miejskim użytkowaniu, a także podczas weekendowych wyjazdów poza miasto. Na targach debiutują dwie specjalne wersje, różniące się wyglądem nadwozia i dodatkowym wyposażeniem.

• Every Combi – mobilny pokój dziecięcy zbudowany na bazie samochodu dostawczego. Doskonale sprawdzi się podczas imprez na wolnym powietrzu – bez problemu można w nim zmienić pieluchy lub nakarmić dziecko. Dodatkowo może pełnić funkcję schronu na wypadek klęski żywiołowej. Inżynierowie z Suzuki zaprosili do prac nad tym konceptem specjalistów z Combi, firmy działającej w branży dziecięcej.

Oprócz samochodów Suzuki prezentuje na stoisku ciekawe motocykle:

• GIXXER SF 250 – sportowy motocykl z nowo opracowanym silnikiem chłodzonym olejem. Jednoślad łączy w sobie charakterystykę motocykla drogowego z atrakcyjnym, sportowym wyglądem i dynamicznymi osiągami. Jest zasilany nowym silnikiem chłodzonym olejem – to nawiązanie do konceptu „Feel Free Go!” zaprezentowanego podczas 44. edycji Tokyo Motor Show.

• GIXXER – motocykl w stylu naked, wyposażony w nowy silnik chłodzony olejem. Drogowy model łączy atrakcyjną stylizację, dynamiczne osiągi przy zachowaniu niedużego zapotrzebowania na paliwo.

• GSX-RR – najnowocześniejsza maszyna przygotowana dla serii MotoGP. Technologie zastosowane w wyścigowym motocyklu pracują na co dzień w takich modelach, jak np. GSX-R1000.

05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej
24.02.2021

Suzuki Boxing Night V w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.

Dowiedz się więcej
18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Dowiedz się więcej